Utdelning av en Blog Award!

Jag var inne och kollade uppdaterade bloggar på Bloglovin nyss, när jag ser ett spotlight om Blog Award som den här bloggen skrev om. Jag är inte själv utvald, men jag blev givetvis sugen att dela ut mina egna Blog Awards. Regeln är att man skall nominera tre bloggar och sedan skriva 10 saker om sig själv, enkelt va?! Men glöm inte att kopiera Awarden nedan och lägga in den i din egen Blog Award utdelning!



Mina tre Blog Awards går till:


1. Cleo Zatch
Hon är en trevlig ung tjej som redan har gått igenom en del, men som ändå försöker se positivt på livet! Hennes blogg handlar om hennes vardag och hon är en mycket begåvad tjej som också gör sin egen musik som ni kan lyssna på här! Följ gärna hennes blogg och vägen till karriären som sångerska!

2.
Smurfan
Hon är en kreativ, eld själ som brinner för sina barn! Hennes blogg handlar om hennes kärlek till familjen, barnkalas, pyssel, fotografering och bakning. Följ hennes blogg och motiveras av hennes skapar glädje, ta del av hennes fantastiska recept och inspireras av pysseltips inför stundande kalas.

3.
Tipsy Tessie
Hon är en fantastiskt begåvad och kreativ ( nybliven två barns ) mamma. Hennes blogg handlar om hennes intressen så som inredning av hemmet, fotografering, scrappa digitat och självklart familjen. Bloggen är stilren och har mycket vackra bilder vilket gör den roligt att följa. Läs och låt dig inspireras!



10 Saker om Baileyz:

01.
Är Barnskötare och arbetar som springvikarie på Förskola
02. Vill utbilda mig till Socionom och arbeta på BUP
03. Söker efter hus, främst mot Sundsvall
04. Har inga barn just nu men känner mig redo att skaffa familj snart
05. Är född i Gällivare och uppvuxen i Luleå men bor nu i Timrå
06. Har varit sjukskriven för depression 2006 till 2007 men var depremerad långt innan dess
07. Tycker om att ha "fullt upp" på schemat!
08. Är förlovad sedan 23/6-2005 med en kille som jag hållt ihop med sedan 23/6-2000
09. Min favorit serie är just nu Desperate housewifes och Ghost whisperer
10. Är fascinerad och intresserad av psykologi och sociologi


Andras åsikter:
Postat av: Cleo Zatch
Oh wow !

Fasiken vad glad jag blev när jag läste vad du skrev om mig...fick en klump i halsen för du skrev så fint om mig!

Känner mig hedrad att det kommer från dig!

Kram

/Cleo
2009-11-11 @ 15:29:56
URL: http://metrobloggen.se/cleozatch
Postat av: Cleo Zatch
Du kan gå in och titta lite hos mig nu =)

/Cleo
2009-11-11 @ 16:02:10

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback