En kan inte göra allt, men ..

alla kan göra något - lyder ett bra ordspråk!

Bröt ihop idag på sista rasten på skolan, pinsamt! Hade/har sån press på mej själv. Vet att jag måste göra bra ifrån mej för att inte gruppen ska få "lida" och få dåligt betyg, samt så förväntar sig mina lärare att det SKA bli en bra layout på den här gruppuppgiften. Men jag har så mycket annat o tänka på just nu ..

Det som försiggår i mitt huvud just nu är:

När ska jag hinna pynta hemma?
När ska jag göra klart mina "A-4" dokumentationer samt min kommunikation?
Min kära syster
Mitt kärleksliv!!! ( massor inom det  )
Hinna städa ( så man kan pynta )
Hinna fixxa fika för helgen, när killen fyller år
Hinna med att göra min mamma's sambo's julklapp ( scrapbook inspirerat )
Planera för nyår
Söka jobb
Käka julbord på Fredag
Se på lucia-tåg på Torsdag
Redovisningen av gruppuppgiften

ORKA.
Jag KAN ha glömt någe nu .. *finular*

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback