Jag är bra på att vara värdelös på allt

Städ dag idag och då tänker man ju en massa. Det kommer alltid massa tankar som man försökt förtränga eller stöta bort då :O/ Det är säkert därför jag egentligen hatar att städa :O(

Idag kom en tanke upp när vi satt i två grupper i klassen och pratade om självförtroende. Som avslutning skulle vi säga något vi var bra på och jag fick nästan panik. Bra? Jag? Allt som jag TROR jag är bra på kommenterar alltid någon annan, typ: Men du Mikaela kan inte enns slå in paket riktigt ... Så då tycker inte jag heller att jag är bra på det längre! Därför har jag börjat med att berömma männskor runtomkring, på det jag tycker dom är bra på eller kanske för att dom iallafall försökte. Men jag har märkt att det är inte många som berömmer andra! Varför? Den människan man berömmer blir gladare, får en bit självförtroende/självkännsla och blir mer motiverad. Varför vill inte männskor hjälpa varann?

Jag önskar jag kunde vara så stark som Jennie. Inget verkar bita på henne! När hon faller så ställer hon sig upp påengång till skillnad för mej som skulle ligga kvar .. länge

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback