Kär i Kärleken <3

Jaaa du. Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre. Snart tar jag en sked och GRÄVER UT alla känslor jag känner. JAG VET INTE VAD JAG VILL, JAG VET INTE!!!!!!!!!!
-VAD VILL JAG??????????

Det är ju kärleken som vanligt då, jag behandla han som skit. Han förtjänar bättre än mig och det känns som jag uppehåller honom från HANS liv!

Det vekar helt kanon att bo själv och få tänka själv och inte leva PÅ någon annan, för det är det jag gör! Han tar hand om mig och då får jag aldrig känna mig riktigt självständig!

Jag vill bara ha killkompisar. Killkompisar som INTE utnyttjar mig, som förut..
INGET MER! Jag är less på killar, förhållanden och allt vad kärlek heter!




Tänk om JAG har förstört HANS liv? Jag är en hemsk människa! Jag förtjänar ingen..

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback