Min Blogg = Min Dagbok !

Min dagbok online just därför att det är snabbt och bekvämt att skriva samtidigt som orden sprudlar i huvudet på en istället för att få skrivkramp i handen. Jag skriver då om mitt liv och mina tankar - för ibland förstår sig folk inte på mig, och det är inget jag kräver! Men detta kan vara en bra sak att kunna titta på för att kunna förstå mig.

Min blogg är alltså ett sätt för mig att kunn öppna upp mig för folk overbalt.

Jag behöver ingen sympati, inga kramar, inget sånt skit utan jag vill bara öppna upp mig! PUNKT SLUT =)








.. om du inte gillar att läsa det jag skriver, anser att jag är dum i huvet eller en som söker uppmärksamhet så kan du sluta läsa. Det är inte dem känslorna jag vill framkalla hos dig. Jag vill inte heller att någon ska bli deprimerad.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback