När verkligheten hinner ikapp..

Fy fan vad jag känner mej sunkig nu. Som en värdelös, nolla. Fet och dryg bara! Känns som man kan stanna hemma resten ev "skoltiden"  nu och bara lixom "försvinna" för en stund. Slippa låtsas att man mår bra när man egentligen är så svag att man går sönder om nån tar i mig. EN enda människas tycke och tänk kan räcka för att jag ska må så skidåligt..

Folk säger till mej att man inte ska lyssna på folk men om nån säger något så förnedrande till mej så har jag svårt att le och låtsats vara glad. Men det är precis det man kommer få göra nu i nån vecka








Hur kunde JAG tro att jag var värdefull som?
Skrattretande!

Andras åsikter:
Postat av: Malin Lövgren
tråkigt att du ska behöva må så dåligt igen. Man ska inte behöva vara glad när man inte är det. Jag hoppas att du mår bättre snart! KRAM!
2007-12-09 @ 16:54:38
URL: http://www.metrobloggen.se/muzzliz

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback