Orsaken ..

Folk e säkert oroliga att jag ska bli djupt deprimerad igen men det är inte så det ligger till. Jag kan inte bli så "nere" igen. Bra det! Men orsaken till att jag skrev att jag var deppig var pågund av ett påhopp i helgen. Han fick mej att känna mej äcklig och värdelös! Jag känner mej kränkt och det är klart att man blir lite deppig i längre än en dag, men så som jag mådde förut kan jag aldrig må igen ( tror jag ) Nu får jag dock försöka bygga upp mitt självförtroende igen, det lilla som fanns kvar innan han förstörde det.

- Varför är vissa männskor så elaka?

Tur att man har andra i sitt liv som kan få en att skratta och le från hjärtat.
Folk som lyssnar på en och tar hänsyn!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback