Halloween

Shit vad kul man hade igår. Synd att kvällen slutade tråkigt bara, och att man aldrig kan lite på folk. Ett gott råd till alla som läser: "Man kan aldrig lita på någon annan än sig själv" Det är så sant att jag får gåshud. Eller är det så att det bara är här i TIMRÅ som man aldrig kan lita på att folk dyker upp när dom säge att dom ska det? Det som också var synd är att om man tar på sig ansvaret som "lekledare" på en fest så hinner man inte med något annat. Men sedan åkte "Sara-taxi" in te stan i hennes lilla huyndai =) Tack Sara! Sen drog jag Jyrki och Jocke vidare på krogen där vi träffade Jim. Min första kväll på Coppers, och jag vet inte om det var värt att stå ute i snöblandat regn i 40 min. Lägger in min favvobild från kvällen här nedan. Puss och kram vi syns på stan!

image3

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback