I lost my bowl of joy

Jävla väder! Jag mår så pissigt när det börjar bli mörkt ute, det är så jobbigt! Jag tänker bara på pengar och allt annat man inte har =/ Pengar förstör så j-a mycket. Hade man pengar skulle det lösa massa problem! Är man deppig så kan man kosta på sig psykolog möten, är man fet kan man kosta på sig träningskort, personlig tränare? och nyttig ( dyyyyr ) mat! Men största orsaken är vl att jag aldrig kan kosta på mig något, som en resa, en klippning, nya kläder eller något annat man vill ha, något som gör att man får livslusten tillbaka. Komma bor från en grå/trist vardag. Men icke! När man kommer hem sitter man här framför en tråkig dator och gör absolut ingenting! Jag orkar inte med något annat, det känns som man börjar ta sig vatten över huvudet! Jag hoppas verkligen att jag ska orka med skolan fullt ut så jag får min j-a utbildning någon gång och kan flytta härifrån! Jag vill flytta snart, härifrån.. Långt bort från alla idioter. Alla här e ju inte idioter men 95% e det! Less på allt e jag. LESS!!!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback