Mitt första inlägg

Tjohopp. Nu har man skaffat sig en blogg igen då. Den första var mer för bearbetning för mig själv, och denna tänkte jag mer som en "allmän dagbok" så folk vet vad som rör sig innuti min skalle. ( Kan ju vara svårt att förstå ibland ) Det känns kul ändå, även om jag vet att man kanske inte kommer att ha så mycket tid till att sitta här så ofta. Har ju knappt tid till något alls nuför tiden =/ går ju skola nu som tar upp stor del av min tid! Men det gör inget för jag verkligen ÄLSKAR den utbildningen. Har lärt mig massa på ett lättsamt och roligt sätt, sedan har man ju lärt känna lite folk som gör vardagarna mindre grå =) Alexander, Jennifer och Malin kan känna sig extra träffade =) Nu blir det sängen, ska ordna för Halloween fest imorgon! Godnatt era pumor..

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback