Where is the love?!

Hmmm.

Vill ha en kille som skriker ut att jag är det bästa som hänt honom! En som ger mej blommor då och då. En kille som överaskar mej med en mysig middag och tända ljus, precis som ja vill ha det! En som blir ledsen och förstörd så han inte skulle vilja dejta någon annan på minst 20 år efter att vi gjode slut. Men det verkar bara vara en sorts tjejer som får sånna killar.

Tyvärr så blev vår kärlek "vardag" ganska snabbt ..

ALDRIG har vi rest någonstans själv, eller gjort NÅGOT speciellt tillsammans, aldrig har han överaskat mig med en ROMANTISK middag hemma med alla tillbehör som tända ljus, efterätt och blomblad på sängen. Men men, man har ju en kille iallafall så man ska väl inte klaga, vill man ha mer romantik får man väl försöka ordna det själv kanske? Jag saknar den iallafall ..

Andras åsikter:
Postat av: Malin
Så tråkigt när det är så, känner igen mig i det du skriver. Jag har också en här hemma som inte är så speciellt romantisk. Kram!
2007-12-01 @ 21:43:17
URL: http://www.metrobloggen.se/muzzliz

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback