APU Tvåan

Nu har en 4 veckors APU period börjat och jag är inne på dag två. Det känns bara så bra och man är så välkommen av både barn och personalen, jag har redan blivit en i gänget och det känns som man varit där förut trots att jag knappt visste om att förskolans ens fanns för några år sedan. Det är iallafall jättemysigt och jag är på småbarns avdelningen, det innebär mys, gos, massor av kaffe, skvaller och blöjbyten. Förhoppningsvis behöver dem personal då och då och kan ringa in mig som vikarie eftersom man bor 10 min gång avstånd därirån. Jag är nöjd och det känns jätte bra!

Längtar redan tills imorgon, men vill samtidigt njuta av dagen.

Undra hur mina klasskamrater har det =)
Bra hoppas jag!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback