Impuls besök på sängen

Blev sjuk efter min fösta vecka på min APU plats tyvärr. Förkylning med heshet, snorig näsa, nysningar, frossa, ont i halsen och även vid näsroten och resten av huvudet, jobbigt är det! Jag vill verkligen gå imorgon men man får se om man "får" gå - så man inte smittar barnen. Men igår eftermiddag så fick jag besök av Marita och hennes nya kille som var på besök i Sundsvall ( Dom bor i Sollefteå ) så jag fick skynda mig att göra mig iordning på en timma ungefär trots att man var halvt död och hade ingen röst kvar, men det gick bra! Det är bara synd at man är sjuk då något roligt händer, men om man ser det från en possitiv synvinkel så är det också kul att göra något annat än att bara sova, titta på tv och dricka thé. Vi snackade en stund iallafall och stämbanden var helt mörbultade efteråt, men det var det värt. Synd att man inte ses så ofta bara - det var just därför jag ansåg att jag "kunde" offra mig trots att jag inte bode klivit upp ur sängen eller använt rösten. Nu ska man snart se lite film, Stephen King med Storm Of The Century ... Visst ÄR han bra?!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback