Bi-hang

Scary :| Blev attackerad av en geting/bi igår :OP jag HATAR när dom flyger in i hus/lägeheter/lokaler, där finns det så lite flyktplatser och så måste man få ut han också. Sen flyger dem alltid mot mig (kan det bero på parfymen?!) Jag fick panik men och börja slå på han, inte så jätte smart men jag överlevde iallafall. (Hann ju int tänka jöh) Fan getingar och spindlar är creeapy! Förövrigt gick "inskolningen" skit. Jag är säkert ovan eller nått men alltihopa kändes bara piss jobbigt! Jaja, jag har ju iallafall några roliga saker att se fram emot i höst och det blir ju inte roligare än vad man gör det. Sen ska jag väl ta tag i mig nån gång och få lite "jävlaranamma" mig, så jag vågar ta för mig igen. Ses, typ..

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Menar du skolan, så var det nog trist för flera att vara tillbaka i skolbänken:(
2008-08-22 @ 21:09:25

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback