Bloggens avslut?

Fan va det är tråkigt att blogga, den förstör mitt vanliga liv. Man vet inte vilka som läser den, om det är någon överhuvudtaget som läser den, jag vet inte ens om jag vill att någon ska läsa den. Min första blogg jag hade på aftonbladet var som en bekräftelse och bearbetning för mig själv då ingen visste vem jag var eller vart jag bodde. Jag berättade om mitt "mörka" förflutna som hade resulterat i dem problem jag hade skapat mig själv i dagsläget. Men sen lade jag ner den iochmed att jag beabetat eller höll på att bearbeta på något annat sätt av det mesta som jag skrev om mer eller mindre, så varför älta något som var avslutat?! Nu har jag en blogg om mitt patetiska liv, mitt gnäll, mitt tjat, ja alla mina dåliga sidor på en och samma sida. Intressant? Nope, jag kulle inte läsa den. Men jag startade den för att folk skulle förstå hur jag tänker och vad jag tänker, men varför måste jag hålla på och försvara mig själv och mina åsikter inför folk? Ingen anan gör ju det! Jag lever mitt liv, på mitt sätt. PRECIS som alla andra. Jag lägger mig inte i ert liv (om jag skulle göra det ändå så säg till) och ni lägger er inte i mitt liv - så som det alltid har varit och alltid kommer att vara. Så jag får se om jag har kvar bloggen eller om den läggs ner efter det här! Det känns iallafall som jag har tagit bloggen helt om bakfoten. To be continued ..

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback