Jag är fet, du är ful - men jag kan banta!

Varför kan man aldrig säga något bra när folk är taskiga och säger att jag är så äcklig och fet? Fick ett påhopp igår av en jävla timrå alkis. "Akta dig för hunden han är nästan bredare än dig" var på jag svarade "Jag har iallafall mer innanför pannbenet än dig" och pipet raskt "men med den vikten kommer du inte långt" Varför ska folk hålla på såhär? Jag vet INGEN som har fått sånna här kommetarer fast dom är skit tjocka, men MIG kan alla vara tasiga mot?! Jag har fått flera andra kommentarer också som typ "gud va fin du skulle vara om du inte åt så mycket" eller "mini fritte" (Fritte är en jätte, jätte tjock kille som bor här nånstans) Jag blir inte possitivt pushad och går ner i vikt när folk säger såhär, utan snarare tvärtom - vilket inte känns lovande nu! Jag kommer gå upp i vikt ytterligare och då ses vi om +10 kg vikt igen då, när ska detta sluta?! Hur ska jag göra för och vända det ill nått bra? Känns ganska omöjligt faktiskt! Nu kommer jag vara ledsen och deppig och känna mig totalt värdelös en lång, lång tid framöver. Fan också!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback