Arbetslös och utan a-kassa

Jag blir så sur. Man måste ha arbetat visst många timmar under en viss period för att kunna bli medlem i kommunals a-kassa och jag saknar 3 timmar, gud va surt alltså! Jag har iallafall skrivit in mig på Arbetsförmedlingen idag för jag misstänker att ingen kommer ringa. Jag kan inte fatta hur andra får jobb så lätt, vad gör jag för fel egentligen? Jag gör det ska, plus lite till och jag kommer alltid i tid ( oftast tidigare till och med ) Men ändå så sitter jag här nu klockan 14:29 på en Måndag, på min blogg och beklagar mig?! This is the story of my life! Förskolorna som jag skickade ansökningar till har inte hört av sig något mer, what a suprise! Ska jag ringa dem och fråga om arbete eller för jag vill ju jobba, men tydligen gör jag något allvarligt fel. Hur söker man jobb på förskola egentligen? Har ni något tips till mig, jag behöver hjälp!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback