Årets första julklapp

Jag fick min första julklapp för året igår av min vän Marita från Sollefteå, hon är så snäll! Jag lovade att inte öppna den ännu men vi får se om jag kan hålla mig! Själv har jag slagit in alla julklappar till familjen så det känns skönt att inte behöva ge sig in i jul stressen något mer nu, jag brukar ju vara duktig och hålla mig ifrån det annars. I år blev temat för julklapps inslagningen klar röda paket med svarta snören och röda hjärt etiketter utan julrim - allt inhandlat från Lagerhause såklart. Jag har ännu inte hunnit pyntat och jag vet inte om jag ens vill det, vi får se vad som händer i veckan. Jag har faktiskt inte haft tid att få upp sakerna, sedan har jag också varit sjuk och därmed slö. Men huvudsaken är iallafall att jag har köpt klart alla julklappar! Nu väntar man på att Andra Avenyn skall börja så man får veta om Silvia överlever eller inte, men jag misstänker att man kommer få vänta ända till nästa helg för att få reda på det. Ha en riktigt bra och skön söndag kväll nu och njut av ledigheten ( och andra advent ) innan arbetsveckan börjar som vanligt igen.

Andras åsikter:
Postat av: Andréa
Sv: Jatack, gör det :D
2008-12-07 @ 23:06:08
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: malutta
hey
2008-12-08 @ 15:05:29
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback