BlondinBellas TV Dagbok

Gud vilken dålig serie det är. Hur kan folk helt ärligt tycka att BlondinBellas TV Dagbok är bra? Jag kan väl också filma mig själv 15 minuter om dagen och ta upp helt ointressanta saker i mitt liv, men skulle någon bry sig? Nej, men är man en rik, bortskämd blond tjej på 17år som tar för sig och roffar åt sig all uppmärksamhet hon kan så förstår jag att patetiska fjortisar med alldeles för stora egon tycker att hon är så "cool" Dom där videoklippen är inte ens bra, hon är ju en skit dålig "skådis" så det låter så tillgjort när hon talar med kameran. Vem som hellst skulle kunna gjort det där, men inte får "vi vanliga" den chansen! Jag menar, vem skulle hon varit om hon inte hade haft pengar och kontakter? Ingen alls, precis som du och jag.

Andras åsikter:
Postat av: Marhina
Alltid lika härlig som vanligt, ja, håller mer, avskyr bortskämda rika snåla ungar som inte förstår verkliga livet, dom har för mycket helt enkelt ^^

Och nu premunerar jag på dig på Bloglovin' XD haha, hämnden är härlig ibland ^^ tack för tipset förresten =)
2008-12-23 @ 21:18:53
URL: http://marhina.blogg.se/
Postat av: matilda
jag tycker inte om henne heller -.-'' hon är skitdålig, och hon verkar ganska ytlig och bitchig.



jag känner henne inte så jag ska inte ha några förhastade slutsatser, men det är en tanke.
2008-12-23 @ 22:31:56
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback