Blont långt hår - Nej tack!

Varför har tjejer med blont långt hår aldrig någon annan frisyr än.. ja, blont och långt?! Blir det inte lite enformigt efter en, två.. ja, kanske 7år sådär? Jag tycker iallafall att det ser fruktansvärt tråkigt och fult ut - så tacka vet jag frisörer! Jag skulle aldrig palla att ha varken blont eller långt hår. Man måste ju kunna variera sig lite i livet också, så varför nöja sig med en enda frisyr ( som de flest inte ens passar bra i ) för resten av livet?! Jag har haft alla möjliga frisyrer och färger, bl.a svart, rött, svart med lila toner, svart med röda toner, blont, brunt, slingor, platt, vågit, lockigt, våfflat, volym, långt, kort, axellångt, kort lugg och lång lugg.

Andras åsikter:
Postat av: Sandra
Jag tillhör klanen med dem som har långt blont hår... och jag stormtrivs, för det går att göra så många fina frisyrer med det.
2008-12-14 @ 19:47:15
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Sandra
Jo det är kul att variera sig ibland. Det enda jag varierat mig med är själva hårfärgen. Haft haft alla möjliga nu. Haft lite uppklippt också, och page-frisyr när jag var riktigt liten. Men mest långt, blont. De som jag växt upp med säger att jag passar bäst i det här, och det tycker jag med.. har joxat för mkt med håret genom åren så nu låter jag det vara en tid. Inte bra att slita ut det för mkt..
2008-12-14 @ 19:56:34
URL: http://rockgrodan.com

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback