Dagens låt: Lill Lindfors - Rus

Tjatigt kanske, men man kan aldrig få nog av Lill Lindfors och "Rus" Jag bara älskar den här låten just nu!


När vinet glöder i de fyllda glasen och
vi börjar bli i gasen, då lossar tungans band
Vi som gått omkring och varit så blyga vi
slutar upp att smyga, motet kommer efterhand

Hej, tjo och klackarna i taket!
Nu visar vi helt naket hur modiga vi är
Inga ord kan bli för stora, vad har jag
att förlora? Så är det med det!

Alla rus i stora famnen och skeppet
söker hamnen och vänskapen är varm
Livets gåtor blir så uppenbara och dem
kan jag förklara när du vilar på min arm

Senare när berusningen har lagt sig
och det som jag har sagt dig verkar ganska
meningslöst. Då undrar jag över hur du ser mig
man för sig och hur man
beter sig och då skrattar jag nervöst

Mitt hjärta har en frusen inneboende med
pajat självförtroende som inte mår så bra
Hon plockar fram allt det jag gömmer och
minns allt det jag glömmer och säger att hon är jag

Mitt hjärta har en frusen inneboende med
pajat självförtroende som inte mår så bra
Hon plockar fram allt det jag gömmer och
minns allt det jag glömmer och säger att hon är jag

Mitt hjärta har en frusen inneboende med
pajat självförtroende som inte mår så bra
Hon plockar fram allt det jag gömmer och
minns allt det jag glömmer och säger att hon är jag

Hon plockar fram allt det jag gömmer och
minns allt det jag glömmer och säger att hon är jag

Andras åsikter:
Postat av: Jessica
Haha, jo. det är ingen låt man glömmer direkt ;D
2008-12-26 @ 19:22:27
URL: http://jessicabl0m.blogg.se/
Postat av: Jessica
svar; Ja, jag med.
2008-12-26 @ 19:36:41
URL: http://jessicabl0m.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback