Dagens Julsång Nr. 17

Vad är dte jag hr gett mej in på. Finns det ens 24 bra julsånger? Jag hoppas det! Här komer iallafall "White Christmas" med Bing Crosby, jag tyckte den passar bra eftesom det är så mycket snö på backen som förhoppningsvis håller sig kvar ända till nyår. Hoppas ni har haft en bra dag, jag har haft en jobbig en!


I'm dreaming of a white Christmas,
Just like the ones I used to know.
Where the tree-tops glisten,
And children listen
To hear sleighbells in the snow.

I'm dreaming of a white Christmas,
With every Christmas card I write,
May your days be merry and bright,
And may all your Christmases be white .

I'm dreaming of a white Christmas,
Just like the ones I used to know.
Where the tree-tops glisten,
And children listen
To hear sleighbells in the snow.

I'm dreaming of a white Christmas,
With every Christmas card I write,
May your days be merry and bright,
And may all your Christmases be white .

Andras åsikter:
Postat av: Andréa
Sv: Tack för kommentaren :) Jo min självkänsla kan vara ganska dålig ibland... men det är väldigt upp och ner och snabba vändningar. På morgonen kan jag känna mig snyggast i världen, och på kvällen sämst på alla sätt.. t.ex :) Kram
2008-12-17 @ 22:13:30
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback