Grattis Jyrki 32

Idag fyller min älskling 32 år och det ska vi fira idag och imorgon. Jag har gjort en choklad och jordgubbs gräddtårta som består av jordgubbs sylt och en vit chokladkräm samt jordgubbs grädde ( grädde, smaksatt med strawberry mix ) som jag ska dekorera med spritsade choklad hjärtan, för idag kommer hela min familj och grattar honom och imorgon kommer Jyrkis familj, det kommer bli svårt att stå emot frestelsen. Jag har tyvärr inte hunnit baka något men det får bli en annan gång, kanske till lilla julafton istället =) Jyrki fick sin present av mig redan vid 11-tiden eftersom han har varit så nyfiken på vad det var som kostade så mycket och som man bara kunde använda en gång ( jag gav honom en ledtråd ) det var nämligen så att jag har bokat ett Spa Paket på södra berget för oss två den 20/12 och i det paketet får man logi för en natt i minisvit ( om man betalar extra ) och så får man trerätters middag samt frukost och entré till Spa Maskrosen med tillgång till frukt och juice buffé, poler och bastu. Men jag har även bokat in en 50 minuters helkropps massage för honom. Allihopa i ett värde av ca: 3.700:- sammanlagt plus extra utgifter för kanske en drink i baren eller varför inte roomservice ;-) Gud vad jag längtar! Ha en bra dag allihopa, i know i will!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback