Höga berg och djupa dalar

Humöret går upp och ner och jag är sorgsen och förbannad om vartannat. Förbannad på människor som har gjort en negativ inverka på mitt liv, hur fan kan dem tro att dem har rätt att att göra något sådant?! Sorgsen för att jag inte förstod bättre än att tro dem som skadat mig. Tro att jag inte var värd bättre, tro att jag var osynlig, tro att jag var ful osv. Vemodig, med en önskan att kunna spola tillbaka tiden med den kunskapen jag har nu - gör om, gör rätt! Ivrig att börja med att förbättra mitt liv utifrån min nuvarande utgångspunkt. Svag och sårbar, just nu skulle jag kunna falla hårt i backen om någon ens blåste på mig!

Andras åsikter:
Postat av: Albin - Bibloggen
Jag fick den av pappa och ville inte ha den själv då jag har hittat en annan jag vill ha. så jag lottade ut den istället =)
2008-12-26 @ 22:09:50
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: Pernilla Stafrin
Gumman dom har ingen rätt at tfå dig att känna dig så..du är en fantastisk människa och definitivt inte ful...du är söt, vacker, härlig, varm, rolig och ärlig! Stor kram från Pernilla
2008-12-27 @ 00:50:36
URL: http://nillchen.bildagboken.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback