Insider och djurens rätt att leva!

Kikade på Insider igår och det var ett intressant inslag om djurrätts- aktivister. Jag vet att dem flesta tycker att dem här männisorna trakaserar dem som inte tycker som dem, men som den djurälskare som jag är så håller jag hellre med djurrätts aktivisterna än dem andra männikorna. Jag menar ju att vi klarar oss så bra UTAN den där "onödiga lyxen" som t.ex att klä sig i päls eller att det slaktas onödigt mycket djur, bara för att vi ska kunna äta fläskfilé en dag och kotlett rad en annan dag. Så Jag har därför bestämt att testa på att vara "fusk" vegan eller vegetarian i en månad, men det skall jag göra efter jul och nyår eftersom jag inte vill missa julmaten :O/ *i know, i'm bad* Men jag ska äta den med dåligt samvete, jag lovar!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback