Irriterad

Jag känner mig så irriterad på det mesta och dem flesta just nu och jag vet inte varför. Plötsligt vill jag skrika på folk och få ur mig det jag egentligen tycker om dem eller om det dem gjort som jag stör mig på. Det är ju inga stora saker, men jag känner ändå att jag vill få ur mig det! Jag brukar ju anpassa mig efter andra hela tiden och tillslut blir det bara "för" mycket. Förövrigt har jag handlat dem sista två julklapparna till familjen idag och det känns skönt, nu är det bra Jyrki kvar men jag tror jag har en aning om vad jag ska köpa till honom - men vi får se när det närmar sig =) Jag bestämde mig även för att scrappa ett julkort till Mummo idag (Jyrki's farmor) därför att Anna Liisa (Jyrki's mamma) brukar alltid skickar ett julkort till henne med våra namn på varje jul så då tänkte jag att det skulle vara fint att skicka något eget i år istället. Men det vart ett enkelt julkort men en "enkeli" - rub on på baksidan, eftersom hon tycker om änglar. Skönt det var att rensa tankarna en stund, så nu ska jag slå in resten av klapparna. Ha en trevlig helg!


Andras åsikter:
Postat av: Dilek Isabelle
terve!!! vilka fina =) köpte idag med!! men vill ha med finska!!!!!
2008-12-06 @ 00:07:29
URL: http://izmir.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback