Kari & Lindas Julklapp

Nu kan jag äntligen visa er vad jag har gjort till Kari & Linda i julklapp, eftersom dem har fått den nu idag. Det blev en scrapbooking tavla med deras bröllopsbild och bröllopsdatum på. Nyckeln skall representera nyckeln till den sanna kärleken, och "Happily ever after" samt texten bakom deras fotografi ska föreställa deras liv, som en saga. Hoppas dom tycker om den! Jag blev iallafall rätt nöjd med matchningen av färgerna från kortet till papprerna. Det roliga är att jag har pratat med Linda om scrapbooking tavlor som jag ska ge bort i jul, och Linda har pratat med mig om korgar hon ska ge bort i jul - men ingen av oss förstod vad vi skulle få av varann. Men det blev iallafall något personligt från båda hållen och det är ju alltid trevligt!


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback