Nackspärr!

Jag kanske har glömt att säga att jag har nackspärr. Jag kände av det lite granna redan i fredags, men det blev värre natten till söndagen på hotellet ( troligtvis på grund av kudden ) Gud vad ont jag hade då, jag till och med grät när jag skulle borsta håret. Igår var värken bättre och jag försöke att träna nacken men det gör ju så ont så idag tog jag två Ibumetin till ett varmt bad och nu känns det mycket bättre. Ser inte fram emot att kliva upp imorgon, eller att sova hos mamma heller egentligen. Det bästa vore om jag kunde få sova i min egen säng, med egna kuddar eftersom det är ju det min kropp är van vid. Hoppas att det går över snart iallafall, det är så jobbigt och gör så jädrans ont att ha nackspärr!

Andras åsikter:
Postat av: Marhina
NAKSPÄRR! vill inte ha något sånt hemskt XD
2008-12-24 @ 15:14:12
URL: http://marhina.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback