Projekt Tilda klar

Idag var jag hos Linda en sväng och skrev ut en bild på min ( ganska ) nyfödda kusin Tilda. Jag har nämligen gjort en scrapbook tavla, som Matti och Johanna ska få i Julklapp. Nu återstår bara frågan, vad ska jag ge till Tilda i julklapp? Har du något tips? Hon kommer vara 3 månader och 19 dagar på Julafton, och jag har funderat på någon mobil, nalle eller kläder men tar gärna emot fler tips!



Så här blev tavlan. Den ska ramas in i en ram som jag målar vit med lite glitter i så det blir lite lyxigare och snyggare. Det är ju trots allt deras första barn! Som ni ser är det en liten bild på Tilda med  en kanin, så det passar bra med en kanin på blomman till höger också och massa små kaniner på borden bredvid blomman. Hoppas dom blir glada iallafall! Ska skicka upp alltihopa med lilla syster som ska hälsa på sin pappa i jul *snyft* Det är inte lika roligt när Liza inte är med oss på jul, men vi får väl försöka roa oss så gott vi kan iallafall då. Ska vara hos mamma som vanligt på julafton och sova över där till juldagen. Jyrki ska spela i Sollefteå på juldags kvällen, så jag får väl roa mig själv då :O/ verkligen skit kul alltså! *not*

Andras åsikter:
Postat av: Emma
Cool header med döskalle och allt^^
2008-12-12 @ 22:47:39
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback