Sjuk - sjukanmäld eller arbetslös?!

Jahopp då är man tyvärr sjuk då. Jag hostar så det känns som lungorna håller på att hoppa ur bröstkorgen på mig, jag är väl hyffsat snorig men det löser sig alltid med lite bra nässpray, jag nyser emellanåt, men det värsta är nog att man känner sig så slö, yr och hängig. Så jag bestämde mig för att stänga av mobilen idag och försöka att krya på mig. Tyvärr hade Lotsgatan velat att jag skulle jobba idag hörde jag sedan på mobilsvaret när jag återigen startade mobilen, det var ju synd :O/ Nu ska jag ta och försöka äta någon frukost och sen ska jag vila mycket så man blir hyffsat frisk för att kunna jobb så snart som möjligt. Det är ju inte länge kvar nu förren alla jullov startar och barn som blir sjuk så det knappt finns några barn kvar på förskolorna, det betyder att det inte heller finns något jobb för mig heller. Nej, nu ska jag krypa ner i soffan *mysigt* och se fortsättningen av "Dem Drabbade" hoppas ni håller er friska och krya iallafall. Kramen!

Andras åsikter:
Postat av: Jennie
Krya på dig!
2008-12-01 @ 22:33:47
URL: http://sliparen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback