Tidsfördriv

Har suttit hemma hos mamma och väntat på att Jyrki skulle avsluta sin spelning i Sollefteå, det tar ju ungefär en och en halv timma att köra så det är ju klart man är orolig och då kan jag inte bara gå och lägga mig förren han är hemma välbehållen. Nackspärren släppte föressten igår kväll efter att mamma smorde in min rygg och nacke med tigerbalsam samt att Janåke gav mig ett par anti-inflammatoriskt och smärtlindrande tabletter, skönt! Jag som trodde jag skulle bli sämre efter att jag var här men jag blev nästan "helt" botad! Nu ska jag gå och lägga mig eftersom Jyrki äntligen har kommit hem hit! Godnatt.

Andras åsikter:
Postat av: Albin - Bibloggen
Vinnaren av mobilen vart Samuel. Det blir fler tävligar så ni får titta in lite då och då .. ;)
2008-12-26 @ 12:39:00
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: Malin
Skönt att det släppte i nacken=)



Go fortsättning!!



Kram

Malin
2008-12-26 @ 18:52:09
URL: http://majamelon.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback