Time to work

Visst är det skönt att vara ledig då och då, när man VET att man har en anställning någonstans. Nu är det bara frustrerande, MEN Timrådalen ringde och jag ska jobba imorgon *tjohooo* dessutom har jag sökt längre vikariat på AMS och Platsbanken så ni får hålla tummarna att jag får det! Man får försöka se det positiva trots att det är mörkt nu, och så som jag är så vet jag att det kommer bli kämpigt att ta sig upp igen efter varje nedslag som jag kommer hamn i. Men jag ska försöka att inte ta allt så personligt nu när jag söker arbete. Att jag får ett "nej" kanse inte just betyder att JAG är dålig, men att dem redan har vikarier eller söker männikor med meriter, referenser och erfaenhet. Men om jag aldrig får jobba så får jag ju ingen erfarenhet?! Arbetsmarknaden är bra knäpp va, men jag ska försöka att ta mig igenom den en gång för alla!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback