Upprustning av bloggen

Jahopp då har man ändrat lite mer på bloggen. Det är ju ett evighets arbete att rusta upp bloggen för när man tror sig vara färdig så hittar man alltid något annat att göra, visst Malin =) Det här har jag pysslat med ikväll, jag har skapat min egen blogloving- logga och så har jag skaffat mig en ny RSS logga som machar bättre med mitt rosa tema. Jag har skaffat mig en statestik mätare som förövrigt inte är klar ännu, jag behöver hjälp med att få bort den där fula gula ramen. Sedan har jag också gjort nya ikoner för mina senaste inlägg, mina kategorier, mitt arkiv och min bloggrunda som ska matcha min blogloving ikon. Vad tycks? Jag kan ju lungt säga att det tar ju sin lilla tid att sitta och knåpa med sin blogg, men kul är det!


Andras åsikter:
Postat av: Lisa
Schnyggt. :)
2008-12-22 @ 11:06:12
URL: http://donnerlisa.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback