Vinter deppig

Åååh, jag har en sån jobbig hopplöshets känsla i kroppen. Jag känner mig vemodig och sorgesen och olycklig och ledsen och allt man kan tänka sig. Det är just vinter depressionen som är så jobbiga och jag vill bara förändra mig själv! Börja motionera mera, sluta vara så avundsjuk på alla som tros ha det bättre än mig, göra saker som gör livet mer värdefullt som att skaffa barn, åka ut och resa mm men det är svårt att bara "sätta igång" för antingen orkar man inte, eller så kan man inte pågrund av olika saker som ekonomin bland annat. Nej ussa, jag tycker inte om vinter depressionen, men den var mild mot mig iår om det här är det enda som kommer. Läste föressten lite gamla "dagboks" inlägg från en internet dagbok och jag kan ju lungt säga att SÅ desprimerad tror jag inte att jag kommer bli på länge igen, och det känns bra! Även om jag inte har nystat upp alla emotionella knutar i mitt förflutna så har jag börjat att nysta upp en hel del, så jag är ju på rätt väg - det känns! Men jag kommer nog behöva mer vägledning allt eftersom..

Andras åsikter:
Postat av: Albin - Bibloggen
Jo, JAg fick rätt så mkt roliga grejjer. som Systemkamera, Parfym, Pengar och sånt :) dudå ?
2008-12-26 @ 12:34:30
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback