Terminen i full rulle

Man hinner knappt skriva här längre för man har saker att göra hela tiden vilket är BRA då man slipper tänka på sitt eländiga liv hela tiden =) Jag ha så svårt att acceptera att andra lyckas bättre än mig och jag blir så svartsjuk på dem, som Emily. Hon är bara 22 år och hon har målat och skulpturerat jätte fina saker samt spelat in en musikvideo och sminkat folk profitionellt, är supersnygg och har det bästa självförtroendet jag någonsin skådat mm. mm. mm.

Me det förstås. Hon växte upp i en sådan familj då dem värderade sådana saker, det gjorde inte jag .. Kan jag skylla på mamma då?

Nej det kan jag inte, mamma gjorde så bra hon kunde med tanke på vad hon varit med om *krama mamma*

Allt deta VET JAG ju men likförbannat är jag så jävla svartsjuk!!!!!!!!

VARFÖR HON OCH INTE JAG?

Nej jag blev berövad barndomen, haft hemska motgångar mm. medans hon går där och lyckas med allt. Jag ÄR så avundsjuk och det ERKÄNNER jag! Men för det hatar jag inte henne, (även om det kan verka/låta som det ibland) utan jag är glad för hennes skull. MEN hade JAG fått de chansen hade jag tagit den direkt ..

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback