LESS PÅ SUNDSVALL / TIMRÅ

Jävla folk d bor här alltså. ALLA har nått som jag stör mej på och då är det inga små saker. 3 st säger att dom ska träna me mej, men när jag ska iväg ( vaje dag i 30 min ) så kan odm inte, orkar inte osv. Det får mej att bli OMOTIVERAD - därför kommer jag träna SJÄLV hedan efter. SEN är det om där idioterna som "V" som går o snackar skit bakom ryggen på en. Visseligen är jag inte förvånad, för med mej så går han och snackar skit om alla andra. Han tror han är så j-a perfekt men han är så långt bor som han kan komma. Sen finns det dom där som lägger sig i mitt liv, som tror dom har svaren på mitt beteende. Men det är bara JAG som vet! Sen finns det en stor grupp BANGERS som bangar när man ska hitta på något. Vi snackade om en findlands kryssning men när det väl gäller ( till bra pris också ) så bangar alla. Vi var 7-8 st o nu är vi 3 st. FY FAN!!! Men dom absolut värsta är M och C som inte ens bjuder oss på deras son's dop. Alla andra var bjudna utom vi, vi hade till och med köpt preset och blommor så FY FAN för er och ALLA andra ja nämt! Ni är INTE värd o kallas vänner .. Jag har inga vänner!!! ( Förutom Sara L då - den enda som ställer upp )

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback