Shopping Online

Hmm jadu.. Idag har man gjort av med 2000:- utan att röra på arslet =) Har shoppat lite kläder för engångs skull. Jag har lixom inte tyckt att det är så kul när man ser så hemsk ut, men jag tänkte att jag skulle behöva lite motivation - så jag beställde på HM, Ellos och Halens. Sakern skulle väl komma innom 10 dagar de flesta av dem, men partylinnet ( det bruna) får jag vänta på :O/ Tänkte jag skulle ha lite nytt på båten så det känns roligare att åka bort. Vi är ett litet gäng som ska åka Findlands färga till Helsingfors den 27-29 Januari. Det kommer bli så kul =) Jag lär väl "rapportera" om denna framöver. Nu blir d sängen för mej, ska upp tidigt imorgon. Cs om en vecka! Puss ..
image16

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback