Gatufest och sex på stan

Jag fick en gratis biljett av mammas sambo eftersom dom vunnit en via ST men inte hade några planer på att använda den. Jag gick på Fredagen och jag hade jätte kul, allt känns så bra nu och jag vet inte varför. Idag såg jag sex and the city med syrran på bio, *suck* i miss them soooo much! Jag vill ha mer, jag vill inte att det ska vara slut nu - vi har ju precis blivit så bra vänner och allt. Imorgon börjar jag jobba påriktigt, utan guidning. Nervöst men ändå kul! Tack igen Malin för att du fixade det här åt mig =) Ha en bra vecka allihopa!

Andras åsikter:
Postat av: jennie
Hoppas att du får det bra på jobbet:)
2008-07-07 @ 08:16:07
Postat av: Malin
de var så lite så :D
2008-07-07 @ 10:34:56
URL: http://enmalinen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback