It's all over

Nu är det slut, bara filmen kvar som jag och syster ska se förhoppningsvis i helgen. Gatufesten har börjat och idag var även min första praktik-arbetsdag. Tillbaka till livet, skönt men skrämmande! *suck* jag saknar Samantha, Carrie, Charlotte och Miranda. Tänk om man hade deras liv va? Vara en snygg och framgångsrik 35 åring med karriären i topp och all den uppmärksamheten dom får, ALLA killar vill dejta dem! Jag vågar inte ens tänka på vilka klädes- och skomärken dom bär men det mesta har varit ( som dom skulle uttrycka det själva ) FABULOUS! Och hela tiden har dem ALLTID, ALLTID haft tre nära vänner att kunna komma tillbaka till, att kunna reflektera med. Vad har jag? Nej, nu börja jag jämföra mig igen. Det är svårt att låta bli - jag tror att jag är sjuk eller åtminstone har utvecklat psykiska störningar. Låter helt sjukt men som jag nämnde i något förgående inlägg så känner jag igen mig i diagnoserna som nämndes och det är ganska skrämmande. Jag måste nog reda ut det här nu innan man bli helt "coco on me" som Aidan sa till Carrie i sängen. Haha, ja jag tänker som Carrie nu. I am simply hooked on SATC, my greatest abuse ever. På tal om beroende så har jag börjat me Cuur idag för att bli av med mitt j**la sockerberoende, wish me luck!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback