Japan VS. USA - Japan 2-0

Såg "Shutter" den amerikanska versionen nyss, sååå sämst. Den japanska är så mycket bättre. I den amerikanska tar dem bort vissa bra effekter och faktum är att det näsan blir lite löjligt när dom ens försöker få till dom där läskiga scenerna. Hittills har jag sett Shutter, The Eye, The Ring och the Grudge på både amerikanska och japanska, japanska först föstås. Hittills tycker jag två av dem har varit okej på amerikanska men hyffsat mycket bättre på japanska ( the ring och the grudge ) men dom som sög rejält på amerikanska och ägde på japaska var shutter och the eye. Japanerna kan sina grejjer dom =) Nu återstår att se om man kan somna inatt eller om man ligger rastlös i väntan på att nån med vitt ansikte, vitt linne och svart långt hår som hänger framför ansiktet kommer och skrämmer en med konstiga läten när man öppnar ögonen. Varför ska jag se dessa filmer hela tiden?!


Andras åsikter:
Postat av: jennie
Skitfilmer tycker jag.
2008-07-08 @ 08:16:06
Postat av: ida
Ååå the ring och the grudge äger ju det finns inge bättre filmer!!
2008-08-09 @ 17:02:18
Postat av: rebecca
Japanerna är riktigt duktiga på skräckfilmer =D

Både The ring och the grudge äger :D
2010-07-06 @ 17:16:53
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback