Tisdag, förkyld och ensam

Ussa, jag kände igår att jag hade as ont i halsen och nu är man snorig, hostig och seg. Jag blev så här sjuk sist jag var på APU'n också, kan huset ha dålig ventilation?! Annars har det gått bra, det är bäst på morgonen och när man rör sig hela tiden, då hinner man inte ens tänka på att man är sjuk. Dessvärre är det bara Tisdag och jag längtar till helgen, då skall jag ta det väldigt lungt och mest sova. Nu blir det snart mat *hungrig* jag har så konstiga matvanor när jag är själv, eller är det på grund av att det är sommar? Kanske båda delarna! Påtal om att vara själv, jag har en enda "gammal" vän som bryr sig, som hör av sig, som hälsar på.. En! Var tog dom andra vägen? Eller är deras liv så viktiga nu att dom inte ens märkt att jag försvunnit? Jag vet inte, men jag hoppas jag får lära känna lite decent folk snart. Självklart ställer jag inte det kravet på alla jag känner men dom man har haft kontakt me länge borde ju vara dem som bry sig om en mest. Konstigt nog är det fler av dem jag precis lärt känna som hör av sig och vill veta hur jag mår och så. Nu ringde mat- och tvätt klockan, tvättid kl 17:00-21:00 *tråååkigt* men nödvändigt. Ha en bra eftermiddag!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback