Efterlängtade 7ooo:-

Jo, som ni kanske vet så lånade mamma min 7000:- av mig 99-2000 nån gång då för att köpa huset dom bor i, sen skyllde hon på att dem pengarna gått till nån telefon räkning som jag aldrig fick se, sen var de körkortet trots att min bror nu inte bealat ett öre för sitt körkort. MEN - nu äntligen ska jag få tillbaka dom! Jag har redan fått tillbaka 4000:- av dem där pengarna och resten skall delas upp på dem två kommande månaderna som kommer, så jag behövde inget socialbidrag förra månaden men jag kommer dock behöva det nu :O/ Min inkomst under Juni/Juli ser ut som följande för dem som undrar:

Inkomster
Lön : ca 1500:-
Bostadsbidrag : 900:-
Återbetalning av lån : 1500:-
Summa av inkomster: 3900:-

Utgifter
Hyra : 3366:-
El : 197:-
Hemförsäkring : 529:-
Summa av utgifter: 4092:-

Då ligger jag minus med 192:- i räkningar, och har då inga pengar till mat eller katterna eller något annat denna månad. Visst borde jag få social bidrag då va? Annars är det ju sjukt! Måste man vara inskriven på arbetsförmedlingen för att få något bidrag eller? Känns ju dumt när jag får jobb i Juli ju :OP Orkar inte ha dom flåsandes i örat, dom är så jävla jobbiga och vill ha en långt härifrån på nått jobb man inte trodde existerad. Men måste man så måste man :O/ Fler som har det jobbigt den här månaden? Jag lider med er isåfall ...

Andras åsikter:
Postat av: jennie
Ja man måste vara inskriven på arbetsförmedlingen för att få bidrag.
2008-06-18 @ 15:34:43

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback