Jobb igen

3-vlit när man behövs. Jag tycker om det där stället, synd med vädret bara. Fan, jag måste tuffa på mig mera, förbättra min självkänsla, gå ner i vikt, sluta vara så avundsjuk och sluta leva efter att "gräset är grönare på andra sidan" för det är den inte jämt. Men visst skulle livet vara mycket lättare om man hade miljoner på kontot och ett vackert utseende? Då skulle man kunna fixxa livet med en klackspark! Men som sagt, döm inte hunden efter håren.. Du vet aldrig vad som döljer sig på insidan av fasaden! Vet ni vad jag kommit på? Jag ska faaan skriva en bok om mitt liv för att bearbeta det ordentligt. Den komme säkert inte komma ut, men det ka vara bra att ha för sig själv. Spännnde va?!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback