Kunskap finns överallt

Jag sitter här och slöar i sängen framför ett "Two and a half men" maraton med mig själv och katterna, när jag helt plötsligt får kunskap om hur jag ska ta tag i det här med motivationen till viktnedgången samt min generella avundsjuka jämtemot dom som har det bra ställt ekonomiskt. Alan förklarar följande för sin son som ber till gud om att han ska få pengar och på så sätt bli lycklig. "an reward without effort is meaningless, money itself dont bring happyness" han menar att om man inte kämpar hårt för det man vill så ger inte vinsten av det lika stor effekt som den skulle gett om du hade fått kämpa för den, så sant! Att jag inte tänkt på det innan. Kunskap finns överallt, även i komediserier!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback