Ensam

Nu sitter man här helt ensam i lägeheten igen, ingen har frågat mej om vi ska hitta på något som vanligt. Jag blir så jäkla besiken! Vad FAN har jag gjort alla här? Varför vill ingen göra något med mig? är jag så tråkig? pinsam? dum? elak?

I Påskas önskade jag "Glad Påsk" till alla i min telefonbok som jag känner privat, det brukar jag göra när det är en högtid eller liknande. Vet ni hur mång som svarade tillbaka? En!

Till er som aldrig hör av er till mig längre trots att jag försöker:

And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Well maybe you should know
Just how it feels
To be left outside alone
To be left outside alone


Sitter och gråter till slutet av hundtricket, pinsamt! Men vad ska man göra? Jag har inget liv, känns inte som man har en framtid heller så jag kan lika gärna skita i allt. Jag har ingen, jag känner mig så jävla ensam ..

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback