IDIOT!

Vilken jävla ärt hjärna man är. Finns det NÅN här i Timrå eller Sundsvall som INTE snackar skit om en eller? Jag blir så jävla ledsen. Fick reda på av Yvonne vad Jyrki sagt om mig på den där festen, nämligen att jag håller honom tillbaka från hans liv och om han inte haft mig så skulle han haft ett annat jobb och tjänat massa pengar och att han måste ta hand om mig för att jag inte klarar mig själv osv. SNÄLLT!!! MIN EGEN POJKVÄN!!! Jag blir jätte ledsen, inte visste jag att HAN tyckte så om mig, hade jag vetat det hade jag gjort slut för länge sedan.

Jag önskar jag hade en kille som var stolt över mig, som skröt om mig och när han märkte att nån stötte på honom så ska han säga  "nej, sluta jag har tjej" En kille som överaskar en med rosor på ens födelsedag, en kille som skulle bli sjuk av brustet hjärta om jag lämnade honom. Men min Jyrki, han är inte sån han inte.

Följande senario skedde för ett år sedan då Tina ( horan som jämt stöter på min kille ) hade fest hemma hos sig. Hon kladdade på honom som vanligt och dem hånglar igen och Tina säger följande:
- Ska du inte göra slut med Mikaela och flytta in här hos mig istället
Jyrki svarar:
- Nej, jag vill inte bo i det här huset!

HALLÅÅÅÅ!!!!
Är det BARA jag som reagerar? FÖRUTOM att min "så kallade" vän helt öppet och ogenerat stöter och försöker STJÄLA MIN KILLE så svarar han med att säga "nej, jag vill inte bo i det här huset" istället för det han BORDE svara, nämligen "Jag har faktiskt en tjej som jag älskar så BACK OFF" eller först och främst puttar bort den där äckliga slampan från sig när hon klänger och stöter på honom helt öppet och ogenerat!!!

Är det kärlek det? Är det vänskap det?
Nej, men det är MITT LIV!!!

Andras åsikter:
Postat av: muzzliz
Usch :( Du måste ha det jätte jobbigt. Men du ska veta att jag finns här om du behöver prata. Kram!
2008-03-28 @ 10:19:32

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback