Lonely

Jag är så j-a ensam. Mina vänner har sina vänner som dom umgås med och hinner därför aldrig umgås med mig då jag e sugen på att umgås me andra människor och jag har inga andra. Jag har varit den som bjuder med mig ALLA mina vänner på fest då det har varit något, men när dom ska gå på fest är det ingen jävel som har frågat mig! Jag känner mej så tom och ensam och övergiven. Jag skulle aldrig ha tagit in människor i mitt liv och öppnat upp mig, då hade jag aldrig blivit den som blev övergiven utan jag hade bara varit den som vill vara ensam. Lonely, I'm missis lonely .. I have nobody - all on my own ! Jag tänker dumma tankar igen, jag känner mig helt värdelös. Jag önskar att jag vågade mer ..

image34

Jag går snart under och ingen kan hjälpa mig förutom mig själv - men jag vill inte!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback