Shopping igen

image29
image30
Jahopp =) Nu har man handat lite accessoarer för Våren -08 som belöning av mitt MVG på min psykosociala app, bäst jag inte gör alltför bra ifrån mig för snart har man inte råd ;-) Det blev det dubbla för jag kunde inte välja riktigt men jag har lovat mig själv att inte handla så mycket mer saker i denna månad nu. Visseligen kommer inte allt påengång och jag har tagit det på månadsfaktura så jag klarar mig, dessutom är det billigt på HM =) Väskorna gick på 150:-/st, Örhängena på 20:-/st, Halsbanden för 40:-/st och Armbanden var lite dyrare :O/ 50:-/st men förhoppningsvis är det värt det, annars är det bara att skicka tillbaka =) Nu blir det sängen för mig! Godernatt ..

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback