Sportlov med rivstart

Vilken rolig start på sportlovet då, som tur var har det blivit lite bättre ..

Fredag 29:e Februari:
Min sambo som jag är förlovad med strular med min "kompis" Som tur är så var jag psykiskt förberedd och bara gick och väntade på att hon skulle sätta sina "klor" i honom. Hon har förut på fest hånglat me honom, kladdat på han, flörtat och dessutom sagt "Dumpa Mikaela och flytta in här hos mig" .. Som sagt, vänner växer  INTE på träd! JAG HATAR TINA SÅ MYCKET! BIIIITCH!!!!!!! I HATE YOU!!!!!!! =P

MEN ..

Jag har sovit hos mamma och haft det mysigt där Fredag-Måndag sedan var jag med min lillasyster och bror till Technikus i Härnösand på Måndagen vilket var kul. Tisdagen spenderade jag hos Alexander och idag har jag klippt mig samt hälsat på Sara N. Jag har återförenats med henne och V igen trots mitt "gnälliga" inlägg på V. Ingen kan ju vara perfekt så jag får väl tycka om dem vänner man har, som dom är mer eller mindre och ta det med dem om det är något jag blir arg på hedan efter istället för att göra som jag brukar - Svälja allt, smält det och sedan bli förbannad och prata med folk om det eller "skriva av mig" här eller någon annanstans. Sara är ju iallafall den bästa vännen jag haft trots allt. Jag har ju inte behandlat henne som jag borde och det kan jag erkänna.

Jag har även ( förutom att klippa mig ) hunnit med att skaffa nytt smink, briller och kläder. =)

Snart flyttar man till eget och förhoppningsvis återupptar gamla ( och vissa nya ) nätverk igen



Jag är nykter fortfarande och det känns som det är det bästa för mig i nuläget! I hate my fucking life .. ( Men mest Tina )

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback