If I Was A Rich Girl





Har kommit i ordning litegrann men har mer små saker att hämta. Sånt man lixom glömmer bort såsom hobbys och alla mina väskor och gardiner, sängkläder mm. Är jätte sugen på att köpa nya sängkläder oxå men det får ju vänta tills man får nån slant över att handla nått för, men sugen får man ju vara. Idag skaffade jag internetbank och uppgradera mitt konto kort, snacka om självständig jag kände mig då - men skulle vara kul att kunna ha råd att köpa någon egen möbel också och känna att jag har betalat det själv, jag kan själv! Känns som man är starkare idag än igår också så jag hoppas det håller i sig men jag vet ju av erfarenhet att det kan vara som en berg och dalbana, just nu ser det ut som man är påväg upp =)

*Njuter av utsikten*

Andras åsikter:
Postat av: jennie
Visst går det upp och ner ibland. Men det ordnar sig alltid...
2008-05-09 @ 06:41:50

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback